دوره آموزش نجاری مقدماتی

 
نوع دوره: یکی از این دو حالت:
1- آنلاین (دانلودی)  2- نسخه پستی (DVD)

مدت زمان آموزش: 7 ساعت آموزش مفید ویدیویی

تعداد جلسات آموزش: 22 جلسه به صورت ویدیویی

حجم فایل ها: نسخه فول اچ دی: 10.8 گیگابایت | نسخه اچ دی: 5.9 گیگابایت

فرمت آموزش‌ها: فیلم‌های MP4 (قابل دانلود و مشاهده در کامپیوتر و تلویزیون)

مدرسین دوره: طاها کیارستمی – مهدی افرازی

مخاطبین: تمامی علاقمندان به یادگیری نجاری و انواع هنرهای چوبی

مبلغ دوره: برای 22 جلسه در قالب 7 ساعت فیلم آموزشی:

نسخه پستی :  2/800/000  تومان

نسخه دانلودی (آنلاین): 2/400/000  تومان

این محصول دارای گارانتی اثربخشی است

در سایت وودیانو این آموزش با قیمت اصلی ارائه می شود.

برای این مجموعه آموزشی در هر ماه  دو عدد تخفیف ویژه برای دو نفر در نظر گرفته شده که برای استفاده از این تخفیف

می توانید از طریق واتساپ، تلگرام یا ایمو ثبت سفارش کنید.

مدرسین دوره

طاها کیارستمی - مهدی افرازی

مدت زمان آموزش

7 ساعت فیلم آموزشی مفید

تعداد ویدیوها

22 فیلم آموزشی

مخاطبین دوره

علاقمندان به یادگیری نجاری

گارانتی دوره

دارای ضمانت اثربخشی

دوره آموزش نجاری مقدماتی شامل چه مباحثی است؟

ما در وودیانو بعد از سال ها فعالیت و کسب تجربه در این رشته و انجام پروژه های کوچک و بزرگ بسیار، به دلیل خلا آموزش های صحیح و اصولی در حوزه هنرهای چوبی و با هدف ارائه آموزش های کاربردی و دقیق تصمیم به ساخت اولین و تنها بسته آموزش نجاری در ایران گرفتیم. آنچه در این بسته آموزشی ارائه شده است همگی حاصل ساعت ها برنامه ریزی و تلاش و جمع بندی تجربیات و دانش کسب شده در طی این سال ها در گروه وودیانو است؛ امیدواریم بتوانیم با ارائه آموزشی های اصولی و کاربردی گامی مهم در راستای ارتقای سطح آموزشی علاقمندان به یادگیری هنرهای چوبی در ایران برداریم. 

در این ویدیو می توانید با سرفصل های فوق العاده این پکیج آموزشی بیشتر آشنا شوید.

سرفصل های دوره آموزش نجاری مقدماتی دقیقا شامل چه مواردی است؟

بخش هایی از این محصول آموزشی

در این بخش برای آشنایی بیشتر با آموزش های ارائه شده در این بسته آموزشی، ویدیو زیر که دقایقی کوتاه از بخش های مختلف این مجموعه است قرار گرفته است که پیشنهاد می کنیم حتما مشاهده کنید:

برای یادگیری نجاری چه راه هایی وجود دارد؟

برای یادگیری نجاری راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن  ها از نظر زمانی، کیفی و هزینه ای با یکدیگر تفاوت هایی دارند. در بخش زیر به طور خلاصه به این روش ها می پردازیم:

 
  • یکی از متداول ترین راه های یادگیری نجاری، کارآموزی بدون دستمزد در کارگاه های نجاری فعال در سطح شهر است. این روش به عنوان یک گزینه در دسترس در نگاه اول جز سریع ترین راه ها برای یادگیری نجاری به نظر می رسد در حالی که واقعیت ماجرا چیز دیگری است. متاسفانه در اغلب موارد دیده شده است که صاحبان چنین کارگاه هایی دغدغه چندانی برای انتقال اطلاعات ندارند و علاقه خاصی به سپردن کارهای متنوع به کارآموزان برای کسب مهارت در چنین فضاهایی دیده نمی شود. در حقیقت در چنین کارگاه هایی در اغلب موارد صاحب مجموعه به دنبال گرفتن پروژه های بیشتر و استفاده (بخوانید بیگاری کشیدن) از کارآموزان برای کسب درآمد بیشتر است. البته در این بین مطمئنا افراد دلسوز هم پیدا می شوند ولی تعدادشان در هر شهر و منطقه ای انگشت شمار است. ضمنا مشکل دیگر این نوع کارگاه ها (با فرض اینکه صاحب کارگاه فرد دلسوزی باشد) این است که اکثر وقت هنرجویان صرف انجام کارهای تکراری می شود و عملا در زمان محدود فرصت کار با ابزارهای مختلف و کسب تجربه در آن ها کمتر امکان پذیر است. بنابراین با این روش شاید در دراز مدت بتوان به یک سطح نسبتا قابل قبول در نجاری دست یافت ولی به ازای صرف هزینه های زمانی و مالی زیاد.
 
  • یکی دیگر از راه های یادگیری نجاری که مشابه روش قبلی است کار کردن تمام وقت (با دستمزد) در کارگاه ها و یا کارخانجات صنایع چوب است. مزیت این روش نسبت به روش قبلی در این است که حداقل به ازای صرف وقت، یک درآمد حداقلی (هم اندازه یک کارگر زحمت کش) وجود خواهد داشت. ولی عیب بزرگ این روش در این است که به منظور افزایش بهره وری، افراد در این کارگاه ها عموما به یک کار مشخص خواهند پرداخت و فرصت کار با ابزارهای مختلف و از آن مهم تر ساخت پروژه های متنوع را نخواهند داشت.
 
  • اما روش دیگر یادگیری نجاری، حضور در کلاس های سازمانی دولتی مانند سازمان فنی و حرفه ای است. این روش نسبت به دو روش قبلی مفید تر به نظر می رسد چرا که وظیفه اصلی این سازمان تربیت نیروی کار ماهر است و به همین علت اکثر این کلاس ها از نظر امکانات و دستگاه ها سطح خوبی دارند. اما بزرگ ترین مشکل این کلاس ها این است که سطح کیفی آموزش ها چندان بالا نیست و بدتر از آن اینکه مباحثی که می توان آن را در یک یا دو جلسه به خوبی منتقل کرد گاها در عرض سه ماه یا شش ماه آموزش داده می شود. البته شاید بتوان علت اصلی این موضوع را در دولتی بودن و نبود انگیزه و نداشتن رسالت آموزشی دلسوزانه جستجو کرد. ضمنا اکثر افراد به دلیل دریافت مدرک فنی و حرفه ای در این کلاس ها شرکت می کنند به امید اینکه بتوانند برای خوشان کسب و کاری راه بیاندازند و یا در بازار کار بتوانند کاری برای خودشان دست و پا کنند؛ فارغ از اینکه امروزه کسب مهارت مهم تر از یک مدرک خشک و خالیست. شاید به جرات بتوان گفت که در حال حاضر دوران مدرک گرایی حداقل در بخش خصوصی به سر آمده است. بدین ترتیب حضور در چنین کلاس هایی بازدهی بالایی به دنبال نخواهد داشت و هزینه های مالی و زمانی فراوانی با خود به دنبال دارد. هم چنین نقطه ضعف بزرگ چنین سازمان هایی نداشتن کلاس های آموزش هنرهای چوبی مخصوص بانوان در شهرهای مختلف است که باعث شده تا بانوان علاقمند به این رشته به سختی بتوانند به آموزش های باکیفیت دسترسی داشته باشند.
 
  • حضور در دانشگاه های و تحصیل در رشته های مرتبط با صنایع چوب از دیگر روش های ورود به دنیای چوب و یادگیری هنرهای چوبی است. مزیت این روش نسبت به روش های قبلی این است که افرادی که این راه را انتخاب می کنند عموما از نظر سطح علمی و مباحث آکادمیک مربوط به چوب به سطح قابل قبولی دست خواهند یافت. اما عمده ضعف این روش در کارهای عملی و کمبود تجربه کار با چوب است به طوری که دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه وقتی قصد ورود به بازار کار دارند با یک گپ بزرگ در تبدیل اطلاعات علمی به نکات عملی روبرو خواهند شد. البته در این بین تعدادی انگشت شمار از دانشجویان هستند که همواره سعی دارند به هنگام تحصیل به سراغ تجربه های عملی نیز بروند و سطح فنی خود را در کنار مباحث آکادمیک بالا ببرند. ولی متاسفانه جو عمومی دانشگاه ها چنین نیست و اکثر دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی مشکلات عدیده ای برای راه اندازی کسب و کار خودشان و یا ورود به بازار کار دارند.
 
  • و اما آخرین روش مورد اشاره در این بخش، یادگیری نجاری از طریق دوره های آموزشی خصوصی هنرهای چوبی است. این نوع کلاس ها اگر دارای استاندارد اولیه و هم چنین سطح کیفی مدرسین بالایی باشند، از نظر بازدهی آموزشی نسبت به گزینه های دیگر برتری های محسوسی دارد. شرکت در چنین دوره هایی که مدرس با علاقه اقدام به آموزش می کند و دوره دارای سرفصل های مشخص آموزشی است می تواند در مدت زمانی کوتاه و با صرف هزینه هایی کمتر از روش های دیگر نتایج فوق العاده ای در یادگیری هنرهای چوبی ایجاد کند. از جمله مزایا این روش این است که فرد علاقمند به یادگیری می تواند دقیقا همان هنر مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در دوره های های آموزشی مختص به آن شرکت کند و از مزایای آن بهره ببرند. 
  • ما در مجموعه وودیانو تجربه 20 ساله حضور در صنعت چوب را داریم و حدود 15 سال است که به طور جدی مشغول فعالیت در این رشته هستیم. خود ما تقریبا تمامی راه های یادگیری نجاری را به همین ترتیب طی کردیم. یعنی از حضور در کارگاه های فعال نجاری گرفته تا تحصیل در رشته صنایع چوب در هنرستان فنی و حرفه ای و سپس تحصیل در دانشگاه در رشته مهندسی سازه های چوبی و در نهایت هم چندین و چند سال حضور در بازار کار این رشته و ساخت پروژه های کوچک و بزرگ از ساخت انواع دکوری های چوبی گرفته تا ساخت خانه های چوبی بزرگ چند طبقه و درب های گره چینی 6 متری و سازهای حرفه ای گیتار و غیره. ما در مجموعه وودیانو با بررسی تجربیات و خلاهای آموزشی موجود در این زمینه و نبود آموزش های صحیح و اصولی از چندی قبل آموزش های هنرهای چوبی را آغاز کردیم. شروع این مسیر رسالتی بود که بر دوش خود حس می کردیم. نبود یک مجموعه قوی و اصولی ما را بر آن داشت تا با جمع آوری تمامی تجربیات چندین و چند ساله خود و با بررسی دقیق ضعف های موجود در هر یک از روش های یادگیری هنرهای چوبی موجود و سعی در بر طرف کردن این نقاط ضعف و ترکیب کردن علم آکادمیک با مباحث فنی و عملی و تجربی بتوانیم دوره های آموزشی باکیفیتی تولید کنیم تا پاسخگوی نیاز علاقمندان به این رشته و صنعت باشد.
  • پی نوشت: اگر علاقمند به شرکت در کلاس آموزش نجاری مقدماتی (به صورت حضوری) هستید اینجا کلیک کنید.

رزومه کاری و تحصیلی گروه وودیانو

نمونه کارهای اجرا شده توسط گروه وودیانو

چرا این محصول آموزشی را ساختیم؟

به شخصه وقتی خود ما وارد این رشته شدیم به دلیل علاقه شخصی زیادی که به این حوزه داشتیم همیشه به دنبال یادگیری و کسب تجربه در این حیطه بودیم. اما در این راه یک مشکل بزرگ وجود داشت و آن هم این که منابع آموزشی بسیار محدود و کمی در این خصوص وجود داشت؛ همین موضوع باعث شد تا برای یادگیری و کسب نکات و ترفندهای این صنعت سال ها زمان صرف کنیم و با آزمون و خطای بسیار و کسب تجربیات ارزشمند به جایگاه فعلی برسیم. اما اگر در آن مقطع گروه یا مجموعه ای وجود داشت که می توانست این آموزش ها و تجربیات را که قبلا توسط دیگران در این صنعت به دست آمده بود را به ما منتقل کند مطمئنا می توانستیم با هزینه های زمانی و مالی بسیار کمتری به جایگاه فعلی برسیم. این موضوع یک حسرت بزرگ برای ما بود و به همین منظور با خود عهد کردیم اگر روزی به جایگاهی رسیدیم که علم و تجربیات ما بتواند برای دیگران مفید باشد بتوانیم این آموزش ها و تجربیات را به علاقمندان به این حوزه منتقل کنیم تا دیگر آن ها سال ها زمان و سرمایه ارزشمند خودشان را صرف آزمون و خطا و آزمودن آزموده ها نکنند. خوشبختانه بعد از سال ها فعالیت در این رشته و اجرای پروژه های بزرگ و کوچک بسیار این فرصت مهیا شد تا بتوانیم آموزش های اختصاصی هنرهای چوبی را در مجموعه وودیانو شروع کنیم. این رسالتی بود که از قبل برای خود در نظر گرفته بودیم و اکنون خوشحالیم که توانستیم در این مسیر گام برداریم.
و اما برای شروع آموزش ها، لازم بود تا همه چیز از پایه محکم و اصولی آموزش داده شود؛ به همین خاطر در گام اول تصمیم گرفتیم یک مجموعه آموزشی جامع و کامل از نجاری مقدماتی بسازیم و در آن اصول و مبانی کار با چوب را به خوبی و به شکل کاربردی و مفید تشریح کنیم. در واقع این محصول آموزشی خود پایه و اساس تمام آموزش های حرفه ای بعدی هنرهای چوبی وودیانو است.

با تهیه این آموزش و یادگیری نجاری چه اتفاقی می افتد؟

لذت ساخت پروژه های چوبی بی نظیر و کسب درآمد از آن

با تهیه این پکیج آموزشی جامع و شروع به یادگیری نجاری می توانید از لحظه لحظه کار با چوب و ساخت پروژه های جذاب چوبی مد نظرتان لذت ببرید. هنر کار با چوب یکی از زیباترین و لذت بخش ترین هنرهایی است که مطمئنا فعالیت در آن برای هر شخص تجربه ای جالب توجه خواهد بود. احتمالا شما هم یکی از همین طیف بزرگ علاقمندان به هنرهای چوبی هستید که مدت ها است علاقمند به یادگیری این هنر فوق العاده هستید و در جستجوی تحقق رویای کودکی تان هستید. با یادگیری نجاری می توانید دست ساخته های چوبی فوق العاده ای بسازید که اطرافیان تان را شگفت زده می کند. یکی از مزیت های یادگیری نجاری این است که امکان ساخت هر وسیله چوبی که در اینترنت یا اطراف تان می بینید را خواهید داشت. بدین ترتیب دیگر محدودیتی در کار نخواهد بود و با یادگیری نجاری می توانید انواع پروژه های کوچک و بزرگ را برای خودتان یا دیگران بسازید. با یادگیری نجاری یک فرصت درآمدی فوق العاده نیز برای شما ایجاد خواهد شد. بازار بزرگ محصولات چوبی در ایران و جهان یک فرصت خارق العاده برای کسب درآمد خواهد بود. همین حالا که شما در حال خواندن این صفحه هستید افراد زیادی در ایران هستند که با یادگیری نجاری و با بروز کمی خلاقیت علاوه بر کسب درآمد در ایران در حال کسب درآمدهای دلاری هستند. شما با تهیه این پکیج آموزشی بی نظیر که اولین و تنها بسته آموزشی استاندارد آموزش نجاری در ایران است می توانید در مدت زمانی کوتاه و با صرف هزینه ای بسیار کمتر در مقایسه با روش های دیگر به یادگیری نجاری بپردازید و از همین امروز به فکر کسب درآمدهای فوق العاده از این صنعت گسترده باشید.

آیا قیمت این محصول آموزشی مناسب است؟

با توجه به آنچه که در این مجموعه آموزشی برایتان آماده کرده ایم با اطمینان خاطر می توان گفت آنچه که بعد از تهیه و مشاهده این بسته آموزشی بدست خواهید آورد بسیار بهتر و بیشتر از مبلغی است که روی خودتان سرمایه گذاری می کنید. در حقیقت علت اصلی این موضوع که مبلغ دوره را تا حد امکان کاهش دادیم به این دلیل بوده است که افراد بیشتری بتوانند از این آموزش ها استفاده کنند و کسب و کار خودشان را هر چه زودتر شروع کنند.

تجربیاتی که در این پکیج آموزشی در قالب 7 ساعت آموزش ویدیویی مفید و با کیفیت برایتان آماده کرده ایم حاصل سال ها فعالیت و کار در این صنعت است که به واسطه اجرای تعداد بسیار زیادی از پروژه های کوچک و بزرگ بدست آمده است. تجربیاتی که برای بدست آوری هر کدام هزینه های مالی، زمانی و حتی جانی (از نظر ایمنی به هنگام کار) فراوانی شده است. در واقع شما با خرید و تهیه این آموزش فوق العاده هزینه نمی کنید بلکه بر روی خود سرمایه گذاری می کنید؛ و صد البته تهیه و مشاهده چنین آموزشی هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی شما را نسبت به سایرین بسیار جلو می اندازد.
شما با تهیه این بسته آموزشی و یادگیری نجاری می توانید با گرفتن اولین پروژه کل هزینه ای که برای خرید این پکیج آموزشی سرمایه گذاری کرده اید را به دست آورید؛ و مهم تر این که از این به بعد می توانید از این راه درآمد ماهیانه داشته باشید و کسب و کار خودتان را شروع کنید.

مهم تر از صرفه جویی مالی و زمانی که با تهیه و مشاهده این بسته آموزشی خواهید داشت، جلوگیری از بروز حوادث و خطرات جانی ناشی از اشتباهات در هنگام کار با ابزارها و ماشین آلات نجاری است. خطرات و اشتباهاتی که اتفاق یک مورد از آن ها هم می تواند صدمات جبران ناپذیری را وارد کند و تا آخر عمر باعث پشیمانی شود. ما در این آموزش سعی کرده ایم تا جای ممکن موارد ایمنی کار با هر ابزار و دستگاه نجاری را توضیح دهیم تا نحوه صحیح و اصولی و ایمن کار با هر ابزار را به خوبی فرا بگیرید.

هر کسی می داند که انتخاب اشتباه ابزارها و عدم آشنایی با با نحوه صحیح کار با آن ها چه هزینه ها و ضررهایی به دنبال دارد. هزینه هایی چندین برابر هزینه ای که برای تهیه این بسته آموزشی برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی خرج می کنید. این فقط بخش ضرر مالی ماجراست؛ هزینه های زمانی و وقتی که باید برای رفع چنین مشکلاتی صرف شود به مراتب مهم تر از ضررهای مالیست. بنابراین با خرید این محصول آموزشی فوق العاده ارزشمند شما چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی صرفه جویی خواهید کرد و با جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در دراز مدت سود خواهید کرد.

علت تفاوت قیمت نسخه دانلودی و پستی در چیست؟

به دلیل این که برخی از دوستان امکان دریافت فایل دانلودی را نداشتند، این بسته را به صورت پستی نیز برای شما قرار دادیم. به لحاظ محتوا تمام محصولات یکسان بوده اما عزیزانی که بسته پستی را می‌خرند امکان ارسال فیزیکی به روز رسانی فایل‌های جدید برای آنها وجود ندارد (و آپدیت ها به صورت لینک های دانلود در اختیار این دوستان قرار خواهد گرفت).

دلیل اختلاف قیمت پستی و دانلودی سه چیز است:

1- هزینه های مربوط به چاپ و تهیه و تکثیر دی وی دی ها و …

2- هزینه بسته بندی و ارسال پستی

3- زمان و انرژی که از همکاران ما بابت آماده سازی و ارسال صرف می شود.

وگرنه پیشنهاد ما بدون شک تهیه محصول به روش آنلاین و دانلودی است. 

نظرات مخاطبین در مورد آموزش های وودیانو

تاکنون در وودیانو افتخار همراهی دوستان زیادی را در کنار خود داشته ایم. دوستان و همراهانی که از کلاس های حضوری و غیرحضوری تا مطالب آموزشی درون سایت و اینستاگرام و .. همیشه همراه ما بوده اند و بارها با نظرات خود باعث دلگرمی ما در این مسیر شده اند. در بخش زیر گوشه ای از این نظرات را می توانید در مورد خدمات و آموزش های وودیانو مشاهده کنید تا با خیالی آسوده شما هم به طیف گسترده هنرجویان وودیانو بپیوندید و از همین امروز شروع به یادگیری اصولی و صحیح نجاری و هنرهای چوبی کنید.

پاسخ به سوالات متداول

در صورتی که “نسخه دانلودی” محصول آموزش نجاری مقدماتی را تهیه کرده باشید، بعد از پرداخت آنلاین مبلغ از طریق درگاه بانکی، به طور اتوماتیک و بلافاصله به صفحه دانلود محصول منتقل خواهید شد. در این صفحه لینک دانلود محصول با دو کیفیت فول اچ دی به حجم 11.8 گیگابایت و کیفیت اچ دی با حجم 5.9 گیگابایت قرار گرفته است که بسته به نیاز خود می توانید یکی از این دو کیفیت (یا هر دوی آن ها را) دانلود و استفاده کنید. فرمت فایل ها به صورت فیلم بوده و قابلیت پخش بر روی کامپیوتر و تلویزیون را داراست. ضمنا در این صفحه به جزوه PDF دوره هم دسترسی خواهید داشت.

در صورتی که “نسخه فیزیکی پستی (ارسال DVD)” محصول آموزش نجاری مقدماتی را تهیه کرده باشید، بعد از پرداخت آنلاین مبلغ از طریق درگاه بانکی، سفارش شما ثبت می شود و در اسرع وقت به آدرس پستی ثبت شده توسط شما ارسال می شود. محصول با کیفیت فول اچ دی به صورت دی وی دی (DVD) ارسال می شود. فرمت فایل ها به صورت فیلم بوده و قابلیت پخش بر روی کامپیوتر و تلویزیون را داراست. ضمنا در این محصول به جزوه PDF دوره هم دسترسی خواهید داشت.

در صورتی که “نسخه دانلودی” محصول آموزش نجاری مقدماتی را تهیه کرده باشید، بعد از پرداخت آنلاین مبلغ از طریق درگاه بانکی، به سه روش زیر می توانید به فایل های دوره دسترسی داشته باشید:

1- بعد از پرداخت آنلاین، به طور اتوماتیک و بلافاصله به صفحه دانلود محصول منتقل خواهید شد و به لینک های آموزش دسترسی داشته باشید.

2- از طریق پروفایل کاربری ساخته شده توسط شما به هنگام خرید و ورود به پنل کاربری تان در سایت می توانید از بخش “دانلودهای من” به لینک های دانلود دسترسی داشته باشید.

3- لینک ها به ایمیل تان ارسال خواهد شد.

در صورتی که “نسخه فیزیکی پستی (ارسال DVD)” محصول آموزش نجاری مقدماتی را تهیه کرده باشید، بعد از پرداخت آنلاین مبلغ از طریق درگاه بانکی، سفارش شما ثبت می شود و در اسرع وقت به طور کاملا رایگان به آدرس پستی ثبت شده توسط شما (در سراسر کشور) ارسال می شود. بنابراین بعد از خرید محصول، هیچ گونه هزینه ای بابت ارسال پستی از شما دریافت نمی شود.

خیر. در این دوره آموزشی از پایه تمامی مفاهیم و نکات مورد نیاز برای یادگیری نجاری مقدماتی ارائه شده است و بنابراین این محصول آموزشی به خودی خود نیاز به هیچ پیش زمینه ای ندارد. بدین ترتیب کلیه علاقمندان به یادگیری هنرهای چوبی که در ابتدای ورود به دنیای کار با چوب هستند می توانند بدون هیچ گونه پیش نیاز قبلی از این محصول فوق العاده ارزشمند استفاده کنند. در واقع این دوره آموزشی خود پایه و اساس تمامی دوره های بعدی پیشرفته تر ما در مجموعه وودیانو می باشد و گذراندن این دوره به شدت به تمام علاقمندان به یادگیری این هنر توصیه می شود.

اگر بنا به هر دلیلی مشکلی در دانلود فایل ها و یا دریافت بسته پستی برای تان پیش آمد کافیست با شماره واتساپ 09021512507 در ارتباط باشید. ضمنا می توانید از طریق دایرکت در اینستاگرام وودیانو به آیدی @woodiano.ir و یا از طریق کامنت در سایت وودیانو با ما در ارتباط باشید.

جالب است بدانید که این محصول آموزشی به گونه ضبط و تدوین شده است که به طور کامل تمامی مباحث و زوایا به هنگام توضیحات پوشش داده شده است به طوری که نه تنها نسبت به کلاس های حضوری چیزی کم ندارد بلکه می توان گفت به دلیل برنامه ریزی و دقتی که در ساخت و تولید این مجموعه شده است حتی از کلاس های حضوری هم با کیفیت تر و پر بارتر است؛ هم چنین قسمت جذاب ماجرا اینجاست که شما با تهیه این محصول آموزشی از پشتیبانی همیشگی ما برخوردار خواهید بود و می توانید سوالات خود را با ارتباط مستقیم با مدرسین دوره بپرسید. ضمنا ما در گروه وودیانو آماده ایم تا پاسخگوی نیازهای مشاوره ای شما دوستان باشیم. ما در کنارتان هستیم تا شما به نتیجه دلخواه تان برسید. بنابراین دیگر نگرانی از این بابت وجود ندارد.

این محصول آموزشی برای تمام افرادی که علاقمند به یادگیری نجاری و به طور کلی هنرهای چوبی هستند مفید است. این مجموعه آموزشی برای تمام دوستانی که در ابتدای مسیر کار با چوب و ورود به دنیای حرفه ای هستند مناسب و موثر است. هم چنین مطالبی که در این دوره آموزشی می شود برای تمام کسانی که علاقمند به یادگیری مفاهیم صنایع چوب و نجاری به صورت علمی و عملی و اصولی از پایه هستند مفید و موثر خواهد بود.

این محصول آموزشی برای افرادی که علاقه ای به یادگیری هنرهای چوبی ندارند و یا در حال حاضر به طور حرفه ای در حال فعالیت و ساخت پروژه های چوبی و کسب درآمد از آن هستند مناسب نیست.

بله 100%. همواره یکی از دغدغه های ما در گروه وودیانو ارائه آموزش هایی بوده است که علاوه بر آقایان مناسب بانوان نیز باشد. از آنجایی که خلا آموزش های هنرهای چوبی برای خانم ها در کشور به شدت احساس می شود و از طرفی چون منبع آموزشی اصولی و صحیحی در این زمینه وجود ندارد، ما رفع چنین خلایی را جز رسالت های آموزشی خود در گروه وودیانو می دانیم.

به همین منظور همواره در تولید آموزش ها سعی داریم مطالب را به گونه ای تنظیم و تولید کنیم که بتوانیم این نیاز آموزشی را در حد توان به خوبی رفع کنیم.

در مجموعه آموزش نجاری مقدماتی وودیانو نیز این مورد به خوبی رعایت شده است. بدین ترتیب تهیه و مشاهده این آموزش به تمامی بانوان علاقمند به یادگیری نجاری و هنرهای چوبی به شدت توصیه می شود. 

با خیال راحت می گوییم هیچ اتفاقی! فقط به جای استفاده از تجربیات تجربه شده خود باید با سعی و خطای فراوان و تحمل هزینه های مالی و زمانی قابل توجه این مسیر را طی کنید. مسیری که می توانستید با صرف هزینه ای اندک در مدت زمانی بسیار کم و با پشتیبانی و استفاده از تجربیات حرفه ای های این صنعت طی کنید را باید در مدت زمان زیاد و کیفیت بسیار پایین تر و صرف هزینه های هنگفت طی کنید.

بله. در صورت نیاز به ارائه آموزش های تکمیلی تر، آموزش های جدید در قالب فایل های آپدیت به صورت کاملا رایگان در پروفایل دوستانی که این محصول را تهیه کرده اند می شود.

دوره آموزش نجاری مقدماتی در وودیانو به دو شکل حضوری و غیرحضوری (همین محصول آموزشی) ارائه می شود. طبیعتا این دو دوره از نظر محتوایی مشابه یکدیگر هستند. منتهی در دوره غیر حضوری (این محصول آموزشی) به دلیل نبود محدودیت زمانی (در مقایسه با کلاس های حضوری یک روزه) به شکل بسیار جامع و کامل تری به مباحث پرداخته شده است که همین موضوع باعث شده است تا این دوره غیرحضوری آموزش نجاری مقدماتی که به صورت فیلم های آموزشی ارائه شده است بسیار مفید و موثر باشد. در واقع این 7 ساعت ویدیوی آموزشی مفید حداقل معادل دو جلسه کلاس حضوری محتوای ارزشمند و کاربردی ارائه می دهد.

بله. کلیه مباحث این دوره به گونه ای طراحی و تنظیم شده است که به دور از هر گونه اطلاعات غیرکاربردی و اضافی باشد. با اطمینان خاطر می توان گفت که تمامی مطالب ارائه شده در این آموزش شامل نکات ضروری و مهمی است که همگی به هنگام کار عملی و فعالیت در این رشته بسیار راهگشا و کمک کننده خواهد بود. ما در این محصول آموزشی سعی کرده ایم چکیده تجربیات چندین و چندساله فعالیت حرفه ای خود در این صنعت را به نحو احسن به مخاطبین این آموزش انتقال دهیم.

گارانتی رضایت از محصول

 

ما به کیفیت آموزش های ارائه شده در این محصول آموزشی ایمان داریم و مطمئن هستیم که بعد از مشاهده و به کار بستن این آموزش ها نتایج آن را در کار خود مشاهده خواهید کرد. به همین دلیل برای این محصول گارانتی اثربخشی 30 روزه در نظر گرفتیم تا شما با خیال راحت و بدون کوچک ترین ریسکی بتوانید از این محصول آموزشی فوق العاده نهایت بهره را ببرید. بدین ترتیب بعد از خرید محصول تا یک ماه فرصت دارید تا محتویات این بسته آموزشی را کامل مشاهده کنید و در صورتی که از محتویات ارائه شده رضایت نداشتید می توانید کل وجه پرداختی را پس بگیرید. هدف ما از ارائه این آموزش ها کسب رضایت شماست. به همین دلیل در ساخت این محصول نهایت دقت و کیفیت را لحاظ کرده ایم و به همین منظور با قدرت از کیفیت بالای این محصول آموزشی صحبت می کنیم.

آموزش نحوه خرید این محصول آموزشی

برای خرید این محصول آموزشی به یکی از دو روش زیر می توانید اقدام کنید:

روش اصلی: 

در ویدیوی روبرو آموزش گام به گام خرید این محصول آموزشی از وب سایت وودیانو به طور کامل توضیح داده شده است. مراحل خرید ساده و سریع است. 

روش دوم:

اگر بنا به هر دلیلی امکان استفاده از روش فوق برای شما وجود نداشت، می توانید از طریق شماره تلگرام یا واتساپ 09394093314 به ما پیام دهید و مبلغ را به شماره کارتی که اعلام می شود پرداخت کرده و فیش واریزی را به همین شماره بفرستید.

 

نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟

واتساپ وودیانو

اینستاگرام وودیانو

تلگرام وودیانو